The Karate kid


Filmen var bara men jag trodde nästan den skulle vara bättre. Jag som har sett den gammla karate kid störde mig på massa saker för det känndes så fel eftersom dom är så små. Och så stör man sig lite på att det är kung fu dom håller på med och inte karate. huvudpersonen spelar Jayden Smith, Will Smiths son . Han gör ett bra jobb och är väldigt gullig. Även Jackie Chan är med i denna film. Regissören till Karate kid är Harald Zwart. Filmen får godkänt. Den är absolut sevärd med det är ingen WOW film :)




Har du sett filmen ? Vad tycker du om den ? :)


Kommentarer
Postat av: eve

Jag gillade originalet lite bättre :P men den nya variationen va inte helt dålig. :P

2010-08-28 @ 12:19:24
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0