The Tourist

För ett tag sedan kollade jag på The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp, vilket gav mig höga förväntnigar på denna film. Mannen som regisserade denna film var Florian Henckel von Donnersmarck. Filmen började riktigt bra och var spännande genom hela filmen. Genom filmens gång fattade man ingenting utan det var först i slutet som allt klarnade. Själv tycker jag sådana filmer är bra för man vill då hela tiden veta sanningen. Jag rekomenderar denna film för alla som gillar romantik i action-situationer.



Jag ger denna film

Kommentarer
Postat av: M A L I N P I L T Z ★

denna film är faktiskt riktigt bra! :D

2011-07-05 @ 23:31:11
URL: http://maalinpiltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0